Közben dolgozom is

Még 37 nap van hátra a következő helyhatósági választásig. Lassan – majd hétfőn – lezárul az első kör, ami a jelöltállítást jelenti. Most is és amíg az időjárás engedi, napi rendszerességgel teszek hosszabb kerékpártúrákat Csepreg bel- és külterületén.

Aki naponta látja ezt és nincsen tisztában az én munkám természetével, akár egy “mihaszna”, “dologtalan” embernek is gondolhat. Pedig csak az elemi mozgásigényemet elégítem ki. Nem lehet ugyanis a nap 14 órájában (átlagosan 6 és 20 óra között) egyfolytában a számítógép előtt ülni, vagy a térképtároló szekrényeim fiókjait húzogatni, olvasni, írni, elemezni…

Legfrissebb munkám egy angol szerző művének magyar kiadását leellenőrizni (lektorálni). A szerkesztő azért engem kért meg a feladatra, mert arra sejtése szerint én volnék a legalkalmasabb. A Kárpát-medencére és a magyar történelemre kiterjedő sokoldalú ismereteimmel szerinte talán én tudom legjobban helyretenni az angol szerző és/vagy a fordító esetleges hibáit.

John Stoye Marsigli

Vélemény, hozzászólás?

