Nem lövünk vakon!

Tegnap értesültem arról, hogy egy “röplapot” terjesztenek velem kapcsolatban, melyben állítólag azzal vádolnak, hogy miattam nem tud esküt tenni a megválasztott csepregi képviselő-testület.

Sőt, az este az egyik megválasztott képviselő a Cser utcai kisvendéglő teljes közönsége előtt vont kérdőre, hogy miért akadályozom a rászorulók tűzifához jutását? Aki ott volt, az tanusíthatja, hogy nyugodt és objektív hangnemben válaszoltam neki és a vendéglő teljes közönsége előtt mondtam el a pontos valóságot. Vajon mások is ilyen nyíltak és korrektek a városban, hogy még az idegeneket is megtisztelik egy amúgy aljas kérdésre adott pontos és tárgyszerű válasszal?

Az elhangzott gyalázkodó vádakat nem kísérte semmilyen fizikai fenyegetés. Egyedül a becsületemet érte kis híján kisebb sértés. Ugyanis miután a képviselő úr kezet fogott a velem egy asztalnál ülő soproni barátaimmal, végül azért elfogadta felé nyújtott jobbomat. Igaz, megjegyezte, hogy ez részéről most nem problémamentes. Így is köszönöm. Nem tartom én őt amúgy rossz embernek, csak nyilvánvalóan valakik “felhúzták” ellenem. Veszélyes, ha a városnak “érzelemből gondolkodó” képviselői vannak…

Mindenesetre, előbb meg kell ismernem a “röplap” tartalmát. Így vaktában nem tudhatok róla érdemben mit mondani. Inkább csak kérdezni: vajon kinek jó ez? Mire jó ez? Miért csinálják?

Az én idegeim kötélből, sőt drótkötélből vannak. “Kiakadásomra” játszani eléggé reménytelen vállalkozás. Ráadásul abszolút korrekten jártam és járok el mindenkivel szemben – tehát igazából támadhatatlan vagyok. Semmi rosszat nem tettem eddig sem s ezután sem fogok. Miért tennék rosszat a szeretett lakóhelyem ártatlan polgáraival? Meg ugye ki a nyavaját érdekli a testületi alakuló ülés időpontja? Majd a megválasztott polgármester összehívja azt, amelyik időpontra jónak látja. Kb. az a feszkó tárgya, hogy 22-e szerda helyett 27-e hétfő lesz várhatóan az időpont. Ezen a négy napon múlik valami? Micsoda?

A becsületem és a jó hírnevem azonban nem játék. Ha esetleg kiderül, hogy a röplap tartalma valóban sérti ezeket – amit most még nem tudok, akkor annak természetesen következményei lesznek a “röplap” megfogalmazója, előállítója és terjesztője számára is. Részint bűnügyi, részint pedig polgári jogi.

De mondom, vakon nem lövünk! Várom a röplapot.

Nem lövünk vakon!” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

