Csepregi Múzeum

Még mindig nem tudni, mi lesz a csepregi Helytörténeti Gyűjtemény jövőbeni sorsa. Legutóbb egy hete írtam arról, hogy miután az önkormányzat négy helyről ajánlatot kért be a gyűjtemény állapotfelmérésére és revíziójára, április 27-én az illetékes bizottság, majd maga a testület is állást foglalt a kérdésben. Ennek konkrét tartalmáról az eltelt 17 napban hivatalosan még senkitől sem kaptam tájékoztatást, noha úgy tudom csak én nyújtottam be érvényes ajánlatot s azt a bizottság elfogadásra javasolta.

Állítólag határidőn túli egyéb ajánlatokat is várnak még azon vidéki múzeumoktól, akik az előzetes felkérésben foglalt időben nem adtak ajánlatot. Csepreg dolgával jobb ha vidékiek foglalkoznak? Nem értem! Ha így van, akkor legalább erről miért nem tájékoztattak? Illetve joggal merül föl, hogyan keletkeznek az önkormányzat döntései? Még azt sem tudni, döntöttek-e egy napirendre vett kérdésben s ha igen, milyen tartalommal?

Lehet, én gondolkodom csak 19. századi módon? A döntésről az érintetteket Ajrópában tájékoztatni szokás? Ha egyszer felkérésre ajánlatot ad az ember, joggal várhat utána minimum egy telefonhívást? Bocs, de még halasztjuk a  döntést? Vagy döntöttünk ugyan, de mégsem akarjuk elkapkodni? Vagy mindez fölösleges?

Egy bizonyos csak, de facto 5 hónapja semmi sem történt a puszta időhúzáson és a szócséplésen kívül. Vajon jól van ez így?

Created by Readiris, Copyright IRIS 2009

Created by Readiris, Copyright IRIS 2009

Csepregi Múzeum” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ki korán kel, aranyat lel!
    Tartja a mondás! Polgármesterünk biztos komolyan gondolja!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

