Idegenellenes kampány

Tegnap két német turista jelentében vitába keveredtem egy fidesz- és egy jobbik-szimpatizánssal. Utóbbiak szépen felmondták az állami propaganda által szolgáltatott gumicsontot, én pedig próbáltam tárgyilagosan érvelni.

Végül sikerült a diskurzust kulturált keretek között tartani, de persze jottányit sem közeledtek az álláspontok. A jobbikos azzal érvelt, hogy a “baloldal” 2004-ben bezzeg a határon túli magyarok “bevándorlása” ellen agitált! Sőt, 23 Millió román állampolgár beözönlésével riogatott a hazai munkaerőpiacra…Próbáltam kijavítani, hogy az még 2002-ben történt, még az első választási Orbán-bukta előtt. Aki ugye az emlékezetes bukta után kezdte önmagát a hazával azonosítani, aki nem lehet ellenzékben!

Azt már nem tudtam kifejteni, hogy amennyiben a “baloldal” (ez hazánkban egy afféle szitokszó, pedig én sosem voltam az, de fideszék szerint mindenki baloldali, aki nem azonos ővelük, a tiszta szívű gigamagyarokkal) a határon túli magyarok kisországba való bevándorlása ellen érvelt volna, azt bizony nagyon is helyesen tette volna.

Hiszen ha van “nemzeti” érdek (most az agyonkoptatott, az utóbbi években teljesen ledegradált szót “kulturális nemzet” értelemben használom), akkor az éppen az, hogy a határon túli magyarok maradjanak meg őseik földjén s sehol se csökkenjen tovább az eredeti kultúrájukat, nyelvüket és hagyományaikat őrző magyarok száma!

Nem csak gazdasági, hanem sajnos mentális értelemben is nagyon mélyen van ez az ország! Történelmünk egyik legszégyenletesebb szakaszának vagyunk vétkes tanúi. A vétkességet arra értem, hogy engedtük létrejönni és még mindig tűrjük ezt a gyalázatot.

Reklámok

Idegenellenes kampány” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Légy egészen nyugodt, a “füstadóval” óriási öngólt lőttek, amire egyébként már rá is ébredtek, ezért merült fel a korrekció lehetősége. Pont a vidéki klerikális, nagyrészt nyugdíjas réteget érinti érzékenyen, akik a legfőbb szavazóbázisukat jelentik!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

