Világmagyarázatok

Az ember egy naplóban néha személyes élményeiről is beszámolhat. A napokban volt több érdekes beszélgetésem a világ dolgairól, történelemről, magyarságról, a különböző kultúrák egymás mellett éléséről stb.

Én, mint gyerekkorom óta mindig, a valódi, tényleges véleményemet mondtam el, természetesen minden sértő szándék nélkül. Azt gondolom, hogy a nézeteim megfelelnek az emberi civilizáció és a humánum normáinak. Ennek ellenére egyik beszélgetőpartnerem úgy állt fel az asztaltól, hogy soha többet nem akar velem beszélni. Kicsit meglepődtem, nem nagyon. Markáns nézeteim vannak s ez nem mindenkinek tetszik. Semmi gond nincs ezzel!

Rendben van, hogy különbözik a véleményünk, hiszen mindenkinek joga van olyan véleményt kialakítani és képviseleni, amilyent akar. Azon – rövid ideig – elgondolkodtam, hogy vajon mondtam, vagy tettem-e olyasmit, ami nem helyénvaló?

Nem mondtam, nem tettem. Igazam volt, de azt persze én senkire a világon nem akarom rátukmálni, dehogyis… Kíváncsi vagyok, az illető vajon rájön-e erre?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

