A magyar nép, mint gazdaállat

Érdekes, önmagára nézve talán akaratlanul őszinte – a magyar nép őt támogató részét viszont kifejezetten sértő – kijelentést tett Orbán Viktor tegnap a Múzeum körúton a gazdaállat híján kiveszésre ítélt élősködőkről.
Ugyanis ha tovább gondoljuk a dolgot, akkor a magyar népet általában nevezte gazdaállatnak, melyen élősködni lehet.
Ha a csúnya brüsszelita, internacionalista, liberális, bolsevista stb. “élősködők” gazdaállat híján éhenhalásra számíthatnak, akkor mások – akik, velük ellentétben rendelkeznek gazdaállattal – viszont igazán derűsen nézhetnek a jövőbe.
Gratulálok a nyílt és feltáró jellegű, őszinte beismerő vallomáshoz!
Reklámok

A magyar nép, mint gazdaállat” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szerintem ismét elvesztél a részletekben. Az ” istenadta nép” meg sem hallja ezt a kijelentést, abszolút nem foglalkozik vele. Viszont azt vágja, hogy tüntettek tegnap a pedagógusok, és több ismert arcot is fel véltek fedezni a tömegben. S Orbánéknak most nagyon fontolóra kell venniük, hogyan fognak lépni, mert tényleg elsöpörhetik átkos rendszerüket.Tavaly ilyenkor szintén valami banális apróság miatt forradalmi hangulatot meg vérzivatart predesztináltál- a nagy semmire. Most komoly történések vannak az országban, Te meg hallgatsz, a jelentős dolgokról nem formálsz véleményt. Talán visszavonultál, vagy belefáradtál mindenbe? Hol van a korábbi lázadó ifjú?

    Válasz
  2. Tavalyi nézetem:

    https://djnaploja.wordpress.com/2015/03/15/tortenelmi-tavlat-167-ev/

    Örülnék, ha igazad volna a tegnapi történések jelentőségét illetően. Magam sem becsülöm le azt, sőt… de egyelőre nem tudom felmérni a valós súlyát (két hét alatt majd kiderül!). Nem fáradtam bele semmibe s vissza sem vonultam. Kénytelen vagyok óvatosan fogalmazni, hiszen “szabad” világunkban, azért nem mindenkinek szabad, pláne nem célszerű nyíltan beszélni. Bár, én kivételesen sosem rejtettem véka alá a nézeteimet. Levegőbe “lövöldözni” azonban fölösleges volna.
    Meg a konzervatív alapállásomból következően inkább hallgatok mások képtelenül hülye nézeteit ismerve. Csepregen meg pláne így van… Próbálom azzal menteni őket, hogy csak meg vannak hülyítve s egyszer majd rájönnek erre s utóbb szégyellni fogják magukat.
    Én a saját igazamban biztos vagyok! Hogy aztán ezt mennyien értékelik, számomra teljesen mindegy.
    Ha ad absurdum egyedül van igazam, az sem gond – bár tudom hogy általában is nálam van az igazság (lásd az egy évvel ezelőtti bejegyzésemet is)…

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

