Mi a probléma Csepregen?

Hazudott Csepreg polgármestere?

Ma reggel kissé megdöbbentem, mennyire hiszékeny is vagyok! Bedőltem ugyanis a polgármester – minden bizonnyal* – hazugságának.

10298970_718746514875885_2062388328526205987_n

(a * annak szól, hogy nem vagyok rendőrség és bíróság egy személyben – tehát mindenki máshoz hasonlóan csak a saját ítélőképességemre hagyatkozhatok)

Azt állította ugyanis a város összes postaládájába eljuttatott levelében, hogy a képviselő-testület feloszlatását szolgáló kezdeményezés május 27-én az egyik intézmény számítógépéről, munkaidőben érkezett a hivatalba.

Hiába, hazudni tudni kell! Bravó, én is bedőltem neki…pedig aki engem ismer, tudhatja, hogy nagyon is kritikus szemléletű, a részletekre figyelő ember vagyok. Mégis sikeresen becsapott a helyi Orbán-imitátor polgármester.

Persze ezzel nem vagyok egyedül. Az egész lakosság hasonlóan járt. Ha már engem is sikerült becsapni, miért ne sikerült volna ezt mindenki mással is megtenni?

Az érintett intézményvezető-, egyben képviselő asszony ugyanis közleményben cáfolja a polgármester állítását és áll minden szakértői vizsgálat elé. Azt aligha kell e sorok olvasóinak elmagyaráznom, hogy egy email feladását, a feladó gépet, annak IP-címét nem nehéz ellenőrizni. Tehát az igazság egyértelműen és könnyedén kideríthető.

Javaslom is, hogy a képviselő asszony becsületsértés miatt terelje jogi útra a dolgot. Ki kell derülnie ugyanis az igazságnak! Ha szándékos megtévesztés történt, annak súlyos következményei kell legyenek.

(Ha esetleg csak arról volna szó, hogy valaki nem tudta jól értelmezni az email feladóját, akkor viszont bocsánatkérésre és az egész lakosság felé az igazságnak megfelelő helyreigazításra van szükség!)

Végül a címben feltett kérdésre a válasz: például EZ!

 

 

Mi a probléma Csepregen?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szerintem ez egy olyan kérdés, amit sürgősen tisztázni kell. Látszólag csepp a tengerben, de ez a csepp hatalmas hullámokat tud táplálni.
    Nem mindegy ugyanis, hogy szavahihető és megbízható ember a polgármesterünk, vagy pedig egy szélhámos hazudozó.
    Mint ahogy az sem mindegy, hogy egy közalkalmazott, vezető beosztású személy munkaidejében politikai ügyekkel van elfoglalva- mert ha erre ráér, akkor valószínűleg feladatai nem töltik ki a munkaidejét. Ha viszont tényleg ez egy hamisan kreált vád, akkor az ő érdeke tisztára mosnia magát és erkölcsi győztesként kerülhet ki az ügyből, a választók bizalma is nagyobb lehet ezáltal benne.

    Válasz
  2. Lacus!

    A “szavahihető és megbízható” alternatívát komolyan gondolod mint lehetőséget? 🙂

    Válasz
  3. bettercsepreg!
    Nézd! Én elhamarkodottan senkiről nem ítélkezem. Vlasich-csal soha semmi dolgom nem volt, nem is beszéltem vele az életben, így mint embert megítélni nem tudom. Viszont ha ez a vád a Művelődési Ház intézményvezető-asszonyával szemben kreált és hamis, akkor levonom a következtetést! Ennyi!
    Mondjuk ha hazugság lenne, amit a polgármester állít, nem lepne meg, hisz bejáratott FIDESZ-módszer bárkit lehetetlenné tenni és lejáratni, aki nem úgy gondolkodik, mint ők!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

