Csepregi módi

Tegnap telefonon figyelmeztettek, hogy a nagyobbik és rendszeresebben megjelenő helyi nyomtatott sajtótermék online felületén interjú jelent meg Vlasich Krisztián polgármesterrel, melyben “leleplez” engem. Na nem mint köztéri szobrot, hanem mint a helyi közélet legfőbb titkos mozgatóját és notórius rágalmazót:

http://www.repcevidek.hu/politika/feszultseg-csperegen.html

Erre ugyanott nyílt levéllel reagáltam:

http://www.repcevidek.hu/politika/nyilt-level-vlasich-krisztianhoz-csepreg-legutobb-590-valaszto-altal-622-elleneben-megvalasztott-polgarmesterehez.html

Hát ez van. Mindenesetre nem semmi! Egy hivatalban lévő kormánypárti polgármester bennem látja a legfőbb nehézséget. Olyan rafinált vagyok szerinte, hogy nem is önmagamat, hanem Kovács Andrást fogom a polgármesteri székhez juttatni – merthogy erre is képes vagyok. Pár hete is csak csettintenem kellett és négy képviselő máris habozás nélkül végrehajtotta a testület feloszlatását.

Azt viszont ennek fényében már magam sem értem, miért nem tudtam megakadályozni, hogy lebontsák az általam védelemre érdemesnek tartott 19. századi Petőfi utcai magtárépületet, vagy az alsóvárosi Dózsa u. 7. szám alatti parasztházat?

“Rágalmaimnak” tételesen és konkrétan utána lehet nézni, ha valaki végigolvassa e blog “helyi” rovatát. Most már csak arra várok, hogy mint rágalmazót feljelentsen a polgármester úr s aztán majd a bíróságon végre én is megtudom, mégis mikor, hol és mivel rágalmaztam őt, városunk jótevőjét és felvirágoztatóját?

Csepreg távozó polgármestere, kezében az engem leleplező dokumentumok másolatával éppen kilép a Belügyminisztérium épületéből:

Pócza G beszólása

Csepregi módi” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nah végre Hozzád is eljutott a hír ezek szerint, amit már a múlt hét óta suttognak az utcán az emberek. Hogy Te lennél a “sötétben bújkáló ellenség”, aki igazából mozgatja itt a szálakat. Röhejes az egész megbélyegzés, netán esetleg azért kiáltanak ki Téged “fő méregkeverőnek” a fideszes körök, mert tudsz valamit, amit más nem?

    Válasz
  2. Érdekes volna: én mint sötétben bujkáló intrikus… Ugye ha valakiről, pont rólam lehet tudni, hogy abszolút nyílt lapokkal játszom. Nem vagyok jó “politikus”, mert őszinte vagyok s nem szoktam hazudni. Az “embereknek” való hízelgés sem a kenyerem s nyíltan vállalom a “fősodortól” eltérő nézeteimet: rühellem a klerikalizmust, a képmutatást,a műmagyarkodást, a nagyképű embereket… A hülyéket hülyének tartom. Nem érdekel az ún. közvélemény sem, magasról teszek a buta emberekre…

    Válasz
  3. Kellemetlen élmény!
    Ma reggel elég kellemetlen élményben volt részem. Egy éltesebb korú hölgyismerősöm- akivel egyébként néha beszélgetni is szoktam- lekomcsizott, úgy kiabált velem az utcán, nyála csak fröcsögött. Vele sosem politizáltam- tudva róla, hogy elvakult orbánista- de azért ez mégis több volt a soknál, rendreutasítottam. No innentől kezdve minden voltam, csak rendes ember nem, még Te is szóba kerültél nála, hogy a hátsó fertályod nyaljam. Sosem tagadtam ismerőseim, családtagjaim előtt, hogy utálom és gyűlölöm Orbán egész rendszerét már 1990 óta, ez egy konzervatív, vallásos környezetben a spanyol inkvizíció eszközeivel üldözendő eszme. Épp ezért nem vállaltam soha nyilvánosságot, értelmetlen vitákba nem voltam hajlandó bocsátkozni soha senkivel, főleg nem családtagjaimmal, legjobb ismerőseimmel. De ettől ma mégis kicsit besokalltam, hogy lehet egy ember ennyire korlátolt és megvezetett. Mint valami agymosott szektatag, úgy zúdította rám az igét ez a hölgy. Szomorú, hogy ide jutottunk Csepregen, hogy az embernek már az utcán sem lehet nyugalma azért, mert nem áll be a karlengetők táborába önként és dalolva vezérünkről dicshimnuszokat zengeni.

    Válasz
  4. Tényleg szomorú, hogy emberek néha kivetkőznek magukból. Ezt a ragályt 2002 óta gerjeszti Orbán… Bár a gyökerei már 1997-98-ban is megvoltak, amikor leboltolt a nagy egyházakkal. Csak éppen a 2002-es buktáig még nyeregben érezte magát. A váratlan első fordulós vereség után dobta aztán be a hisztit, hogy ő mint “haza”, nem lehet ellenzékben.
    Csepregen tényleg “ideáis” a talaj a fidesz-demagógiának. Sok idős, sértett, képmutató, vallásos ember, akik számára az 1930-as évek a letűnt aranykor. A fiatalok meg ha lehet, még könnyebben megvezethetők. Ideális tehát a terep az orbáni propaganda számára. Az meg külön hab a tortán, hogy van hozzá helyi Orbán-imitátorunk is, az Orbán-jugend egykori vezetőjével tandemben. Mindez egyházi áldással és hátszéllel, kész katasztrófa erkölcsileg, anyagilag, politikailag és emberileg is. Lehet, hogy csak az ország totális összeomlása után lehet majd valamit kezdeni. Utóbbit közelinek sejtem!

    Válasz
  5. Annyiban helyesbítek, hogy már 1990-ben világosan látszott Orbán hataloméhsége, a tömegek manipulálásának szándéka. Nálam már korábban, Nagy Imre újratemetésén mondott beszéde kiverte a biztosítékot amúgy. Világosan látható volt már akkor is, hogy az SZDSZ és FIDESZ zsákutca, semmit nem visz előre, ha bármilyen részt vállal e két párt bármikor is a hatalomból. Az MDF nem lett volna amúgy rossz választás anno, csak hát mellényúltak, mikor koalíciós partnert választottak. De igazából ezt Gyurcsányék cseszték el, nem is kicsit, hanem nagyon, mikor egy alig 5 %-os pártot hagytak, hogy diktáljanak nekik. Innentől kezdve már őktoltak bennünk az orbáni útra. Mivel nem volt más választásunk. 2010-ben a szociálliberális igazgatásra való nemleges válasz miatt jöhetett Orbán, 2014-ben meg már az orbáni útra mondtak igent a választók. Ami – az 1 kulcsos szja kivételével- lehetett volna gyurcsányi út is, de szadesz nélkül!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

