Csepregi történet

Megpróbálom kívülről nézve elemezni és megértetni a Csepregen napjainkra kialakult helyzetet. Nem lesz nehéz, hiszen 2010 óta én is – Csepreg kb. 3300 lakója egyikeként – kívülről nézem az önkormányzat ügyeit. Előtte három cikluson keresztül felelős alakítója voltam, bár a 2006-2010 közti években, az akkori polgármester által teljesen ellenzékbe szorítva, csak a saját lelkiismeretemnek és az utókornak igyekeztem megörökíteni a folyamatos visszaéléseket és a törvénytiprást. Aki esetleg nem hiszi, de mégis képes értelmes gondolkodásra, annak szívesen elküldöm az erről szóló pdf-et. Rossz dolgokat próbáltam akadályozni, kevés sikerrel. Előtte azonban két időszakon keresztül, az akkori polgármester konstruktív ellenzékeként ezt-azt elértem. Na nem a magam, a város javára. Akit érdekel, hogy konkrétan miket, annak szintén szívesen elküldöm ezek összefoglalóját.

2010-ben úgy győzött az általam támogatott polgármester-jelölt, hogy én magam pár szavazattal kevesebbet kaptam a bejutáshoz szükségesnél. Sajnos benne is csalódnom kellett, egyáltalán nem az általam jónak tartott irányba vitte tovább a várost. Emiatt 2014-ben nem tehettem mást, mint hogy – jobb lehetőség híján – magam indulok polgármester-jelöltként. Láttam ugyan sokak egyirányúsítottságát, elfogult, buta, érzelmi (azon belül sajnos gyűlölet) alapú ostoba csőlátását, de mégis egy minimális esélyt kínáltam arra, hogy normális, ésszerű és előre mutató irányba, valóban Csepreg érdekében változtassunk. Nem jött össze (ami persze várható is volt, egy próbát talán mégis megért).

De ez csak a bevezető és a szerző őszinte, vállaltan szubjektív bemutatkozása volt.

A következőkben megkísérlem bemutatni azt, mi és miért történt Csepregen a mögöttünk lévő közel két évben. A problémák ugyanis már 2014 októberében elkezdődtek. Most csak az egyik legegyszerűbb hétköznapi kérdés: ki vagy kik az okozói az előrehozott választásnak? Egyértelműen a polgármester. Látszólag ugyan nem, pedig de!

csoportkép

Az ünnepélyes alakuló ülés után készült csoportkép (egy képviselő hiányzik róla!).

(holnap folytatása következik)

Vélemény, hozzászólás?

