Retródiszkó

Kifejezetten jó alvó vagyok, de hajnali 3.15-kor megébredtem egy közelinek hangzó diszkó zajra. Tégla falazatú házban – kivételesen zárt ablakok mellett, kétszintes lakásom alsó szintjén aludtam. Félálomban felmentem a felső szinten lévő előtérbe s ott ablakot nyitva próbáltam kideríteni, vajon honnan jön a hang. Először azt hittem, tőlem 50-100 méterre bulizhatnak valakik. Aztán eszembe jutott, hogy a malomkerti retro-disco lehet a forrás.

Csepreg-Malomkert tp1

A rendezvénysátor a baloldali – kézi- és kosárlabda pályát jelölő – Sp. (sportpálya) aszfaltján van felállítva. A lakásomtól légvonalban 900 méterre! Ráadásul az ellenkező irányba néző szobában voltam, nem is a Malomkert felőliben.

Ha még én is megébredtem a hangos zenére, akkor valószínűleg az egész város így volt ezzel. Jó dolog a szórakozás, de a kívülállóknak is részesedniük kell belőle?

Valószínűleg túl liberális (szabadságszerető) vagyok, de szerintem az én szabadságom addig terjed, míg nem korlátozom a másokét!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

