Alapvető fordulatra lesz szükség!

Ahogyan kezdődik a választási kampány, egyre több emberrel találkozom s egyre több csepregivel váltok szót. Jól esett hallanom, hogy volt olyan, aki szerint a tanultság az egyik legfontosabb szempont a számára a választásnál. Természetesen más dolgok is fontosak. Nyilván nem hátrány az sem, ha valaki képes józan mérlegelésre, kompromisszumok megkötésére.

Ha engem kérdez valaki, én a kreativitást, az egyenességet és a bátorságot tartom fontosnak. Talán közismert rólam, hogy eddig is kifejezetten rühelltem a nagyképű, képmutató embereket. A gerinctelen helyezkedőket meg pláne. Mivel az ember alaptermészete olyan 6 éves kora körül fixálódik, ne is tessék arra számítani, hogy megváltoznék. Erélyes, egyenes fellépés várható tőlem s ha ott leszek a város új vezető testületében, akkor alapvetően meg fog változni sok minden! Némi önkritikával kijelenthetem, egyfajta jó értelemben vett türelmetlenségben és erőszakosságban – röviden erélyben – valószínűleg felülmúlom versenytársaim többségét. Talán tájékozottságban és meggyőző képességben sem az utolsók között kullogom.

Alapvető és döntő változásokat ígérek! Például mindkét számomra elfogadható pm-jelöltnek megmondtam, akkor támogatom őket, ha bátor változtatásokat helyeznek kilátásba. Én a helyükben a lakosságot évi 12.000 Ft-al igazságtalanul terhelő kommunális adó eltörlésével kezdeném s mint képviselő, haladéktalanul kezdeményezni is fogom azt. Ahogyan Bükön már most sincsen, úgy ebben mi is követni fogjuk keleti szomszédunkat!

(Mindezt csak azért írtam le itt és ma, mert nem szeretném az újraválasztásáért kampányoló bukott polgármester ígéretei közt olvasni, az eredeti ötletgazda feltüntetése nélkül!)

Helyi rendszerváltozást ígérek, mert szükség van rá, hogy sokkal jobban és tisztességesebben menjenek a dolgaink. A szerintem dicstelen Háromi-Király-Vlasich korszak (2006-2016) helyi alkotmányát kidobjuk, helyette újat és jobbat vezetünk be.

A Széchenyi-kút díszkivilágításának jobb oldala évek óta “ideiglenesen” letakarva:

Széchenyi-kút

Erre ki tudja miért, nem jut figyelem? Megjegyzem, jó volna az építmény járda felőli, ellenkező – jelenleg üres – oldalán Lázár Jenő régészről, a kút eredeti építtetőjéről, a sághegyi bazaltbánya valamikori tulajdonosáról is egy emléktáblával megemlékezni. Mindez jó alkalmat nyújthatna Csepreg és Magyarország 20. századi történelmének elemi megismeréséhez is.

Reklámok

Alapvető fordulatra lesz szükség!” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Beszélnek itt a városban valamiféle táblázatról a képviselőjelöltekről, amit Te kreáltál. S ami kiverte a biztosítékot sokaknál, akik látták. Mivel nincs facebookom, én nem olvastam, de az emberek felháborodásából ítélve Te nem is szeretnél képviselő lenni, mert aki szavazott volna Rád, az is kiábrándult Belőled . Legalábbis ezt hallottam. Van-e valóságtartalma a híresztelésnek, vagy nincs?

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

