A hírhedt táblázat

Nem vagyok egy torreádor-típus és természetesen nem vörös posztót akartam felmutatni a néha dühödt bikaként megnyilvánuló ún. közvélemény előtt. Muszáj azonban itt is közzétennem az állítólag sokaknál a biztosítékot kiverő táblázatomat. Tegnap délelőtt a magam számára készítettem munkaanyagként, de spontán ötlettől vezérelve megosztottam azt a Facebook-oldalamon is.

A személyesen érintettek reakcióiból le kellett szűrjem azt, hogy a túlzottan egyenes és nyílt fogalmazás, amiről az Istennek sem bírok leszokni, nem mindig célszerű. Viszont mint őszinte és igazságkereső ember – azaz anti-politikus, nem bírok kibújni a bőrömből. Hozzáteszem, nem is akarok!

értékelés 2.jpg

A két legutóbbi és legkeményebben kritizált versenytársam, nyilván megérti, miért írtam azt, amit. S szerintem ők meg sem sértődnek. A zöld szín azt jelenti, hogy – magammal együtt*, őket ítélem a leginkább alkalmasnak arra, hogy Csepreg sorsán jó irányba változtassunk.

Szeretném ha a zöldek száma szaporodna az előttünk álló négy hétben!

* mivel indulok képviselőjelöltként, nem hagyhattam ki magamat sem, valamiféle illem vagy szerénység jegyében

Reklámok

A hírhedt táblázat” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ezzel a táblázattal az sikerült elérnie DJ-nek hogy aki a másik 23 képviselőjelölt valamelyike, -annak rokona, közeli ismerőse, vagy csak számára szimpatikus és szavazni fog rá…
    Nos ezek az emberek egyértelműen NEM FOGNAK DJ-re is X-elni, még ha korábban volt is ilyen terv a fejükben!

    Az amúgy sem túl izmos DJ szavazótábornak ez a táblázat lett a Trianonja!

    GRATULÁLOK!

    Válasz
  2. Nem tudom, ez egyszerűen ostobaság volt részéről, vagy egyáltalán nem is akar képviselő lenni, és csak szórakozik itt, s egyetlen célja a polgárpukkasztás volt vele. Személyemben pl vesztett egy szavazót, mert az én véleményem szerint egy “tanulatlan” embernek a kisujjában is több tehetség lehet, mint egy “okostojás” fejében.S az a tény, hogy bizalmat szavazna egy már többször “bizonyított” szélhámosnak, megint nem vet rá jó fényt.
    Amúgy az én listám:
    Varga Dániel : tettrekész, ambíciózus, kapcsolatokkal rendelkező okos és művelt fiatalember, s nem érdekel, hogy jobbikos. Fiatal erőre, lendületre van szükség városunkban, megalkuvó intézményvezetők ideje lejárt.
    Kissné Krály Mária: nagyon jó kommunikációs készséggel rendelkező hölgy, akinek jelentős érdemei vannak abban, hogy oly összetartó egy nemzeti kisebbség városunkban, szervezőképessége kiváló
    Rabi Imre: Bátor ember, aki ki merte borítani a bilit, felvállalta a konfliktusokat a város érdekében,.
    Kovács András: Szememben hiteles személy, aki nem sumákolt és mismásolt vagyonnyilatkozatával, hanem egyenesen és gerincesen közzétette. Két nagyon sok tagból álló civil szervezetet fog össze, ehhez megfelelő irányító képesség és szervezőkészség kell. Aktív tag városunk életében.
    DJ helyett: Horváth Zoltán, városgondnok: Személyében teljesen más szemléletű városgazdai tevékenységet látunk, mint eddig. Kommunikál a polgárokkal, ahol tud, segít. Észreveszi maga is a feladatot, mert járja a várost, és ahol tud, segít. Nem kell hónapokat várni semmilyen probléma megoldására, mint a régi városgondnoknál, akitől ígéretet kaptunk, de tetteket kevésbé. Sokkal rosszabb személyi összetételű dolgozókkal az elmúlt 20 évhez képest, látványosabb és több eredményt mutat fel elődjéhez képest. “maszek melóra” sem használja fel embereit munkaidejükben. Délelőtt 11-kor csak nagyritkán láthatunk az utcákon alkoholos befolyásoltságtól tántorgó közmunkást, maximum munkaidejének lejárta után. Ez nagy eredmény szerintem. Ha felszámoltatja a régi vasútállomás rakodóterületének illegális szemétlerakóját, minden ismerősömnek ajánlani fogom, szavazzanak rá.
    Enzsöl László vagy Sárdy Tamás: Ezt még nem tudom, még gondolkodom rajt. Ugyanis a szememben nem az agyoniskolázottság a mérvadó a választásnál, hanem igenis kell olyan személy a testületbe, akit nem elvont ideológiák, hanem a tettek irányítanak, aki e világban él, nem pedig hangzatos szólamokkal, de üres magyarázatokkal lobbizik akármilyen intézmény, szervezet érdekében, nem önmaga érdekeit teszi elsődlegessé, hanem a város érdekeit nézi. Fontos döntéseknél nem tartózkodik, hanem igenis fel mer vállalni olyanokat is, amelyek esetleg helyi hatalmasságok érdekeit sérthetik is akár. Mindkettőt alkalmasnak érzem erre a feladatra.Aki csupa diplomás személyt szavazott be az elmúlt 30 évben a testületbe, annak megvonnám a választójogát is,mert nincs meg benne a józan ítélőképesség. A gyakorlatiasság, a tettek sokkal több eredményre vezethetnek, mint semmire se jó végzettségeket igazoló papírosok.
    Polgármesternek pedig vacillálok Vlasich és Kovács András közt, még nem döntöttem Pro és kontra mindkettő mellett szólnak érvek, várom, hogy meggyőzzenek az urak kampányukban, hogy elnyerjék szavazatomat.
    DJ -re megmondom őszintén, eddig mindig szavaztam, de a jelölttársai minősítése kivágta nálam a biztosítékot. Mindenki felett csak Isten ítélhet, senki más, A jogot ismerő, a törvényességet tiszteletbentartó személynek ismertem, tartottam, azért szavaztam rá eddig. Ez most nálam megváltozott.

    Válasz
  3. Lacus! Érdekes szemüveged van, de hát nem vagyunk egyformák. Amit te velem szemben természetesnek gondolsz, ugyanazt éntőlem meg elvitatod. Különbséget kéne tudnod tenni a véleményalkotás és az ítélkezés fogalmai között. Én az előbbit gyakoroltam, amikor a magam számára végiggondoltam, milyen alapanyagból lehet majd Csepregen, szeptember 25-én főzni. Ezt mintegy gondolatébresztőül megosztottam másokkal, ami a természetemből fakad. Nyílt és egyenes ember vagyok. Tudom, ezt nem mindenkinek könnyű elviselni – de hát ez van. Végül Te magad is követtél s ugyanazt megcsináltad, amit előtted én. Neked szabad? – persze, természetesen. Nekem meg nem? 🙂

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

