Seuso-ügy újra

Még nem került sor a Seuso-kincs általam tavaly október 4-én bejelentett konkrét lelőhelyének helyszíni vizsgálatára, pedig a legfőbb illetékes szakember még tavaly decemberben arról tájékoztatott, hogy “ahogy az időjárás engedi, utánanézünk”. Hasonló választ kapott egy a parlamentben érdeklődő képviselő is februárban a kormány illetékes államtitkárától.

Immár hat éve várom, hogy miután magánszorgalomból remélhetőleg megoldottam a lassan harminc éve eredménytelenül nyomozott lelőhely kérdését, az eredmény végre konkretizálódjon. A lényegre ugyanis már 2011 márciusában rájöttem! Akkor írtam először a kormány illetékesének, Szőcs Géza államtitkárnak. Bíztam benne, hogy a megoldás kulcsának ismeretében a rendőrség már simán megoldja a hátralévő munkát. Aztán eltelt másfél év és udvarias köszönőleveleken túl mást nem kaptam. Persze az ügy titkosítva van, amit a kutya sem ért mi okból. Ugye a “nyomozás érdekei” ezt követelik. Egy olyan nyomozás érdekei, amely – legalábbis amit tudni lehet róla – mindeddig nulla eredménnyel járt.

Másfél év elteltével ismét a kormány akkori illetékeséhez, L. Simon László államtitkárhoz fordultam. Az “új seprű jól seper” elve alapján hátha majd ő lép is valamit? Röviden szólva, nem sok látszatja volt, pedig már egy konkrét tippet is adtam a kinyomozandó pince lehetséges azonosításához.

Aztán 2014 márciusában a jelenlegi miniszterelnök újraválasztási kampánya kapcsán megvásárolta a magyar állam a kincsből származó 7+1 műtárgy (ezüstök+rézüst) őrzési jogát. Ugye a teljes értékű tulajdonjoghoz bizonyítani kellene, hogy itt kerültek elő!

(folyt. köv.)

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

